My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 984
بازدید کل : 26150
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

تصاویر دیدنی از برترین دانشگاه جهان


نظرات شما عزیزان:

لغغابلر
ساعت19:10---18 مرداد 1391
-)

Adliana
ساعت17:54---6 بهمن 1390

با فایرفاکس که نشون میده.....






ایدا
ساعت17:49---5 بهمن 1390
با رضا موافقم....منم عکسی ندیدم.

reza
ساعت12:20---7 آذر 1390
والا ما که عکسی ندیدیم!
پاسخ: ادامه مطلب چندتاعکس گذاشتم, چطورندیدی؟؟


Adliana
ساعت0:13---7 آذر 1390
آخه دخمل باران مگه توفیر داره با دانشگاه ما؟؟؟؟؟

این دانشگاه آلاچیق نداره باید بریم خداروشکرکنیم مال ما داره وگرنه ما کجا *** **


دختری در باران
ساعت19:28---4 آذر 1390
سلام عزیزم به این میگن دانشگاه باید سرتا پاشو طلا گرفت
مثل دانشگاه ما خوبه ؟ یه ساختمون دوتا آلاچیق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: جمعه 27 آبان 1390برچسب:دانشگاه, هاروارد, برترین دانشگاه جهان, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com